CRM системи та їх реалізація

CRM системи та їх реалізація

CRM системи. Чи варта інтеграція у свій бізнес?

Отже, система управління відносинами з клієнтами річ сама по собі не проста, адже тримає в собі безліч процесів, можливостей та складностей. Якщо брати за порядком, то першими виступають бізнес-процеси, які містить у собі система, процеси, які вона автоматично проходить та обробляє. Далі другим пунктом у нас є можливості та тут можна писати безліч сторінок як про плюси такої системи, так і про мінуси, до речі до мінусів можна частково віднести третій пункт - “складності”. Взагалі, складності бувають різними та всюди, та саме цей пункт ми віднесемо лише до розробки такої системи. Весь процес розробки займає багато часу, сил, терпіння та нервів, та й на розробку таких проєктів зазвичай виділяють по декілька, а десь і цілі команди. Що такого особливого несе в собі ця система і чому всі так прагнуть до неї? Розгляньмо це в процесі.

Звісно, CRM системи усі різні й за величиною, і за процесами та функціональною складовою, та призначення у них однакове. Давайте на хвилинку уявимо повноцінну розкручену компанію, яка має власну клієнтську базу, кілька відділів в структурі та багато працівників і вся ця інформація є або в таблицях Excel, або на папері або ще десь. На скільки це зручно, враховуючи, що бувають випадки, коли потрібно дістати ту чи іншу інформацію оперативно і без затримок? А значить ми дійшли до першого розділу.

Клієнтська база. Її можливості та призначення.
Звісно, багато з вас скажуть, що таблиці Excel з базою клієнтів ніяк не відрізняється зовнішньо від таблиці в CRM системі. В обох випадках колонки можна сортувати під потрібні значення чи залучити формули для розрахунку чи будь-чого іншого. Але CRM система має безліч переваг як, наприклад інтерактивні дані, ви в таблиці можете натиснути на номер телефона клієнта або електронну адресу і відразу йому зателефонувати чи написати листа на пошту. Натиснувши на його ім’я, ви можете відкрити повну карточку по цій людині, з необхідними даними для опрацювання. До карточки клієнта може бути прикріплено ще купа різних деталей як, наприклад документи зв’язані з ним та вами, рахунки та оплати, джерело (звідки ця людина натрапила на вас), історія загальна — дзвінків, переговорів, переписування, надісланих медіа тощо. Отже, це крута перевага якщо повністю оцінити можливості.

Ведення списку укладених угод та управління продажами.
Власне нічого зміненого, також таблиця з даними або все залежить від фантазії, можна організувати це у будь-якому зручному та зрозумілому виді, будь це плитки погруповано по статусах чи процесам. Кожна така угода окрім загальної інформації містить у собі закріпленого за нею вашого менеджера (відповідальна особа), компанія чи клієнт та процес виконання завдань. З особливостей, тут є етапи, статуси та додаткова інформація по угоді чи конкретному проходженню етапу угоди.

Керування завданнями та ефективністю працівників
Можливість повного контролю виконання завдань працівниками. В завдання можна додати усю цінну інформацію, яка необхідна для її виконання, наприклад: “Ставимо завдання Івану Іванову. Створюємо нове завдання, називаємо його та пишемо опис, що потрібно зробити. Далі прикріпляємо необхідні документи, зображення, дані. Вибираємо виконавця, самого Івана, також можемо поставити відповідального за перевірку виконання цього завдання. Коментарі допомагають зберігати історію виконання цього завдання, весь процес. Ставимо граничний термін, наприклад на завтра до обіду.” В разі, якщо завдання буде протерміноване, ефективність працівника знижується, сповіщення про не виконане вчасно завдання приходить як перевіряльнику, так і самому виконавцеві.

Аналітика та звітність
Забули про старі методи формування величезного звіту з усіх наявних таблиць та подивимось на нашу систему. Ця система формує сама звіти, без вашої участі в реальному часі, ваше завдання налаштувати періодичність, дату, час та вид звіту і система все зробить сама, хіба це не автоматизація процесів підприємства?

Автоматизація бізнес-процесів
Можливість створення безліч сценаріїв виконання процесів. Це для прикладу ви створюєте процес і там показує усі шляхи проходження заявки до кінцевого результату. “Новий сценарій — якщо заявка надійшла з вебсайту та контактної форми, то перевіряємо чи створилася в системі нова заявка, якщо так, прикріплюємо менеджера, якщо ні, інші дії.” Це базовий приклад формування сценаріїв, звісно вони можуть бути різними, та й створення їх буває зазвичай різне.

Інтеграція з іншими сервісами
Як, наприклад пошта, IP телефонія, сайт, месенджери, соц мережі та багато різних. Під цим пунктом мається на увазі ефективність самої системи. Ми можемо інтегрувати її в будь-які зовнішні сервіси й взаємодіяти прямо з контрольної панелі без складнощів та перепон, а з цим уся система набуває ще вищої ефективності.


Отже, завершуючи, хочу сказати, що хоча створення такої системи є складним процесом, вона окупить себе максимально швидко та ефективно. DELTAWEB напряму займається розробкою подібних CRM, ERP, LMS, HRM та інших систем. З повним списком ви можете ознайомитися ТУТ. Для замовлення послуги, заповніть онлайн форму внизу на сторінках послуг та отримайте знижку або ж заповніть контактну форму ТУТ.